Vaše podjetje potrebuje zanesljivo in robustno spletno predstavitev

Učinkovito spletno mesto izjemno pripomore k prodajnim aktivnostim podjetja. Kadar pa ustvarjamo dobro prodajo, je posledica tudi rast, razvoj in napredek celotnega podjetja.

Vse to so več ali manj znana dejstva. Obstaja pa več načinov kako priti do lastnega spletnega mesta. Sprva je poslovne potrebe zadostila že statična vsebina, ki se enkrat narejena, ni veliko spreminjala.

Danes podjetja potrebujejo dinamičen sistem za korporativno komuniciranje, ki omogoča enostavno dodajanje in popravljanje vsebin, se razteza preko več prodajnih kanalov in ima vgrajeno podporo za digitalni marketing na najvišjem nivoju.

Potrebo po učinkoviti spletni predstavitvi danes najlažje rešimo z implementacijo narejenega visoko zmogljivega sistem za upravljanje vsebin. Nekaj najbolj znanih in sofisticiranih temelji na zmogljivi .NET platformi.

Prva sta Umbraco in DotNetNuke, ki oba temeljita na odprti kodi.

Umbraco ima veliko razvijalsko skupnost in na trgu se dobi veliko razvitih dodatkov za nove teme, analitiko, združevanje s socialnimi skupnostmi. Umbraco je tehnično zahtevnejši za uporabo saj moramo sami razviti prikazovanje spletnih strani. Je pa zelo prilagodljiv pri razvoju spletnih mest. CMS sistem je odziven in se ga lahko uporablja tudi na prenosnih napravah. Njegova manj dobra lastnost je, da zahteva izkušenejšega programerja ter da ima manj dostopne dokumentacije, kot sorodni sistemi. Med vidnejšimi strankami, ki uporabljajo Umbraco so Carlsberg, Microsoft, Heinz in Costa.

DotNetNuke Open Source Project je najbolj znan odprtno kodni CMS sistem. Obstaja pa tudi plačljiva verzija Evoq Content. Od devete različice dalje  sistem uporablja tehnologijo Liquid Content, ki je “Content as a Service” mikro servis, ki teče na Microsoft Azure oblačni storitvi.

Prednost DotNetNuke je, da je tehnično manj zahteven za začetno uporabo in da zanj že obstaja vrsta razvitih grafičnih predlog. DNN Store je tudi ena največjih zbirk plačljivih modulov, ki jih trgu nudi več sto različnih proizvajalcev. DotNetNuke je razvit za podporo večjega števila spletnih mest. Z eno samo različico Evoq aplikacije lahko upravljamo stotine ali tisoče spletnih mest. Slabša stran DNN je, da ima manj funkcij, ki so namenjene marketingu kot njegovi konkurenti. Vendar obenem nudi povezljivost s programi drugih proizvajalcev, kot sta Marketo ali MailChimp.

Poleg odprtokodnih obstajajo tudi plačljivi sistemi za upravljanje z vsebinami. Nekateri med večjimi so Kentico, Sitefinity in Sitecore. Kentico in Sitefinity sta uvrščena kot Izzivalca v Gartnerjevem Magic Quadrantu za 2018, Sitecore pa je uvrščen med Leaderje.

Kentico je sistem za upravljanje z vsebinami, e-trgovina in platforma za digitalni marketing obenem. Za svojo spletne prisotnost ga uporabljajo stranke kot so Twinings, Gibson, Mazda, Starbucks in mnogi drugi. Kentico nudi več že narejenih komponent kot Umbraco ali Sitecore. Z narejenimi komponetami lažje “zaženemo” osnovno spletno mesto. Prav tako pa zahteva lasten razvoj, če želimo implementirati razne posebnosti našega spletnega mesta. Kentico ima visoko število partnerjev (prek 1000) po celem svetu. Stranke poročajo, da nudi odlično razmerje med ceno in dodano vrednostjo. Programerji pa ga radi uporabljajo zaradi zanesljivega API vmesnika. Leta 2016 se je Kentico uvrstil na Gartnerjev “Magični kvadrant” kot Izzivalec.

Sitefinity je produkt podjetja Telerik, ki je razvijalski skupnosti znana po razvoju Telerik UI gradnikov Kendo UI in Telerik. Kentico združuje sistema za upravljanje z vsebinami in marketinško analitiko. Vgrajena orodja omogočajo podporo za digitalno marketinško izkušnjo na korporativni ravni. Leta 2016 so izdali “Progress DigitalFactory”. Danes njihovo paleto izdelkov sestavljata Sitefinity Web Content Management in Sitefinity Digital Experience Cloud.

Sitefinity je ASP.NET MVC aplikacija. Kot se za firmo, ki slovi po razvoju UI vmesnikov, spodobi, pa njihov “povleci in spusti” vmesnik za upravljanje vsebin ocenjujejo kot enega od najboljših in najbolj intuitivnih za uporabo.

Sitecore je bil leta 2018 v Gartnerjevem “Čudežnem kvadrantu” deveto leto zapored ocenjen kot vodilni sistem za upravljanje z vsebinami na spletu (ob njem so še Adobe, Acquia in Episerver). Sitecore poleg upravljanja z vsebinami omogoča izjemno široko podporo za digitalni marketing na različnih kanalih. Uporabljajo ga podjetja kot so American Express, easyJet ter L’Oreal.

Ker že pišemo o CMS sistemih, velja omeniti, da danes obstaja razvejano dojemanje pojma CMS. Bolj natančni ločijo sisteme za upravljanje z vsebinami na spletu WCM. CMS sistemi zajemajo celotno upravljanje z vsebinami v nekem podjetju, ki vsebujejo tudi sistem za objavljanje in podporo za več kanalov. Tkim. skovanko Enterprise Content Management sistem si strokovnjaki razlagajo različno. Nekateri enačijo ECM z dokumentnimi sistemi v velikih podjetjih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja