SPF se v Office 365 preverja po privzetih politikah, vendar pa sporočilo privzeto niso blokirana. Če želimo preprečiti dostavo sporočil, ki ne ustrezajo zapisom SPF to lahko storimo tako, da popravimo privzete nastavitve.
Ko spremenimo nastavitev za preverjanje SPF bo Office 365 vso pošto, ki ne ustreza zapisom SPF dostavil v karanteno (Quarantene), kjer je na voljo uporabnikom ali skrbnikom, da jo sprostijo. Pošta privzeto ostane v karanteni 15 dni.
V primeru, ko želimo pošto prijeti ne glede na to, ali ustreza SPF zapisom to lahko storimo tako, da IP naslov poštnega strežnika, ki pošto pošilja dodamo med varne IP naslove.
Preko toka pošte (Mail Flow) lahko nastavimo prejemanje obvestil, ko Office 365 prejme pošto, ki ne ustreza SPF zapisom in jo je dostavil v karanteno.
Prejemanje lahko nastavimo na podlagi glave sporočila (header), kjer preverimo »Authentication-Results«, kjer je rezultat »spf=fail«.
Pri nastavitvah prejemanja obvestil lahko izberemo, katere informacije nam Office 365 posreduje skupaj z informacijo o prejeti pošti, ki ni ustrezala zapisom SPF. Med drugim lahko izberemo tudi originalno (celotno) sporočilo, ki vsebuje tudi glavo sporočila, kar je lahko zelo koristno pri ugotavljanju izvora sporočila in kje se pojavljajo težave z zapisi SPF.
Na spodnji sliki lahko vidimo primer obvestila, ki ga pošlje Office 365.